Zarządzanie preferencjami dotyczącymi plików cookie
Spartoo wykorzystuje pliki cookies, które są absolutnie niezbędne do działania serwisu, a także do personalizacji treści i analizy ruchu. Nasi partnerzy używają plików cookie do wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie przeglądania i profilu. Jeśli klikniesz poniżej „Akceptuj wszystkie i zamknij ”, możesz w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje na koncie klienta. Jeśli klikniesz„ Odrzuć wszystkie ”, tylko pliki cookie ściśle niezbędne do działania witryny będą użyte.
dpd payu cod
Dostawa i zwrot gratis
Spartoo
konto
ulubione
0 koszyk
Menu

Często zadawane pytania: Wasze pytania, nasze odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz modele, które Ci odpowiadają: Spartoo.pl oferuje różne opcje wyszukiwania:
  • Szybki wybór modeli według Twoich kryteriów: wpisz słowa kluczowe bezpośrednio w wyszukiwarce (kolor, rozmiar, cena itd.) lub skorzystaj z wielu dostępnych filtrów.
  • Wyszukiwanie na podstawie dwóch kryteriów:
    Zobacz poszczególne kategorie według własnych upodobań: znajdź marki w Twoim stylu.
    Wybierz swoją ulubioną markę: zobacz najmodniejsze modele na stronie danej marki.
  • Top 5 najlepiej sprzedających się produktów:
    Zobacz 5 produktów, które sprzedają się najlepiej na Spartoo.pl w każdej kategorii i marki. Dokonałeś(aś) wyboru? Wybierz swój rozmiar na stronie danego produktu, a następnie kliknij "Dodaj do koszyka", aby przenieść produkt do koszyka. Kiedy skończysz zakupy, kliknij na "Złóż zamówienie" i wykonaj cztery następujące etapy procedury składania zamówienia:
    Jeżeli nie jesteś zalogowany/a, zostaniesz poproszony(a) o zalogowanie się z Twoim adresem email i hasłem. Jeżeli nie masz jeszcze konta klienta, zostaniesz poproszony(a) o założenie go.
    Informacja dotycząca dostawy: Wybierz sposób dostawy oraz sprawdź adres wysyłki.
    Informacja dotycząca płatności: Wybierz sposób płatności i rodzaj dostawy oraz adres do fakturowania. Wpisz swój komentarz.
    Potwierdź: Wpisz informacje dotyczące płatności.
    Koniec: Procedura jest zakończona. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia i jego podsumowanie.
  • Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

W jaki sposób sprawdzić czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Po zatwierdzeniu zamówienia internetowego Spartoo.pl prześle Ci e-mail zawierający potwierdzenie oraz numer zamówienia. Możesz w dowolnej chwili śledzić stan realizacji zamówienia, odwiedzając rubrykę Moje zamówienia w Twoim koncie Spartoo.pl. Będziemy informować Cię pocztą elektroniczną o realizacji poszczególnych etapów dostawy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Aby uzyskać dostęp do opcji zmiany i anulowania zamówienia, prosimy kliknąć na ten link. Możesz zmienić adres dostawy, rozmiar produktów albo anulować zamówienie, pod warunkiem, że zamówienia to oczekuje na przygotowanie.
Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, żadna modyfikacja nie jest możliwa.
Wszystkie produkty zakupione na stronie SPARTOO podlegają zwrotowi - zobacz warunki w Regulaminie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Dostawa mojego zamówienia, w jakim terminie i w jakiej cenie?

Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych. Soboty, niedziele i dni świąteczne nie są wliczane do terminu dostawy. W przypadku wystąpienia siły wyższej, Spartoo.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie.

Produkty oznaczone dopiskiem PRODUKT PARTNERSKI mają własne, odrębnie określone warunki dostawy. Koszty i terminy dostawy produktów partnerskich podane są na stronie danego produktu, w zakładce "Zobacz warunki dostawy".
Polska

Dostawa standardowa DPD:
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
Koszt dostawy: 29,99 zł ( dla zamówień do kwoty 185 zł) 19,99 zł (dla zamówień od kwoty 186 zł do 278 zł) Dostawa bezpłatna, jeśli wartość zamówienia przekracza 278 zł.

Dostawa ekspresowa UPS:
Termin dostawy zależy od kodu pocztowego i jest podany na stronie płatności w chwili składania zamówienia. Termin ten dotyczy zamówień zarejestrowanych przed godziną 13.00.
Koszt dostawy: 89,99 zł.

Dostawa do punktów DPD pickup:
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
Dostawa bezpłatna dla zamówień powyżej 150 zł. Koszt dostawy: 19,99 zł dla zamówień poniżej 150 zł.

Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Czy dostawa może zostać skierowana w inne miejsce, niż mój adres zamieszkania?

Informacje podane poniżej dotyczą wszystkich produktów z wyjątkiem produktów firm partnerskich, oznaczonych jako ''Produkt partnerski''.
Produkty firm partnerskich mają indywidualnie określone warunki dostawy i zwrotu (szczegóły na karcie danego produktu).
W Spartoo.pl masz możliwość wskazania innego adresu doręczenia zamówienia, niż adres Twojego miejsca zamieszkania.
  • Przesyłka kurierska może zostać doręczona na adres Twojego miejsca pracy, na adres przyjaciół lub oczywiście na Twój adres domowy.
  • Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    Po wysłaniu przesyłki, Spartoo.pl wyśle Ci e-mail z link, który pozwoli Ci śledzić przesyłkę online, na stronie firmy kurierskiej.
    Klikając na ten link zostaniesz przekierowany na stronę przewoźnika, bezpośrednio do monitorowania Twojej przesyłki.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Nie otrzymałem przesyłki... co zrobić?

    Przesyłka jest doręczana za potwierdzeniem odbioru na adres dostawy określony w Twoim zamówieniu. Po wysłaniu przesyłki, Spartoo.pl przesyła Ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz śledzenie przesyłki do strony przewoźnika, umożliwiającym śledzenie paczki online, na stronie firmy kurierskiej. Dzięki monitorowaniu paczki, możesz ustalić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

    - Jeżeli z monitorowania paczki wynika, że Twoja przesyłka jest w drodze i nie został jeszcze przekroczony termin doręczenia, gwarantowany przez Spartoo.pl, prosimy poczekać na doręczenie paczki.

    - Jeżeli w monitorowaniu paczki brak jest informacji o przebiegu wysyłki lub jeżeli przekroczony został gwarantowany przez Spartoo.pl termin doręczenia, prosimy kontakt z naszym Działem obsługi klienta.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Kraje, do których Spartoo.pl realizuje wysyłki

    Kraje, do których dostarczane są nasze produkty
    • Polska
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Czym jest konto SPARTOO.PL?

    • Twoje konto Spartoo.pl umożliwia nam uzyskanie informacji niezbędnych do realizacji Twoich zamówień. Możesz w całkowicie dowolny sposób zarządzać swoimi danymi osobowymi: modyfikować je za pośrednictwem Twojego konta lub poprosić o usunięcie ich wysyłając maila na dpo@spartoo.com
    • Przejdź do Twojego konta, aby:
      Wyświetlić i zmodyfikować swoje informacje
      Wyświetlić i zmodyfikować swoje adresy dostawy
      Zmodyfikować swoje hasło
      Zaprenumerować informator
      Kontrolować swoje Konto polecania
      Kontrolować swoje >Konto bonów prezentowych
    • Konto Spartoo.pl umożliwia Ci również śledzenie Twoich zamówień i zwrotów.
    • Możesz korzystać z rubryk Spartoo.pl: polecenia, opinie, wypowiedzi, itd.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak założyć konto w Spartoo.pl?

    Aby otworzyć konto:
    Kliknij na Moje konto na stronie głównej w górnej prawej części ekranu. Wykonaj zalecaną procedurę, wypełniając formularz "Jestem nowym klientem". W przypadku jakichkolwiek trudności, skontaktuj się z działem obsługi klienta naszej firmy, który udzieli Ci odpowiedzi w najkrótszym możliwym terminie.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak odzyskać mój login i moje hasło?

    W przypadku zapomnienia lub utraty hasła umożliwiającego identyfikację użytkownika, kliknij na ''Moje konto'' w prawym górnym rogu ekranu, a następnie kliknij na Zapminałem hasło. Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój adres e-mail.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak mogę się z wami skontaktować?

    Masz pytanie? Potrzebujesz informacji? Dział Obsługi Klienta Spartoo.pl oczekuje na Twoje pytania:
    • Specjaliści naszego działu telefonicznej obsługi klienta odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania pod numerem 223 07 20 47 (koszt rozmowy miejscowej), od pon. do pt w godz. 9:00 - 17:00
    • Możesz również skontaktować się z naszą firmą, klikając na Pomoc, aby przesłać nam wiadomość pocztą elektroniczną.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Gwarancja najniższej ceny

    Jeżeli klient po zakupie produktu na naszej stronie, znajdzie identyczny produkt w niższej cenie, która zawiera także koszty dostawy, na innej, polskiej stronie internetowej, oferującej system płatności online, SPARTOO zobowiązuje się zwrócić klientowi dwukrotną różnicę w cenie.
    • Spartoo zobowiązuje się do zwrotu różnicy w cenie, pod warunkiem łącznego zaistnienia wszystkich wymienionych poniżej okoliczności:
      - Zgłoszona niższa cena musi zawierać koszty dostawy, ⁣br /> - Niższa cena nie wynika z żadnych promocji, w tym obniżek, wyprzedaży, końcówek serii, likwidacji i,
      - Warunki dostawy w sklepie oferującym niższą cenę są identyczne jak w Spartoo (produkt jest dostępny, wysyłka gwarantowana jest najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, oferowany jest co najmniej jeden sposób dostawy bezpłatnej) i, ⁣br - Produkt w niższej cenie jest identyczny jak produkt kupiony w Spartoo: nowy, tej samej marki, ten sam model, ten sam skład, ten sam kolor i,
      - Produkt musi być dostępny na stronie oferującej go w niższej cenie w tym samym rozmiarze i kolorze, jak produkt kupiony w Spartoo.
      - Oferta z niższą ceną pochodzi z polskiego sklepu, oferującego ceny w złotych polskich PLN i, ⁣br /> - Opłata za zamówienie we wskazanym sklepie odbywa się w systemie online, ⁣br /> - Oferta jest ograniczona do jednego zwrotu na osobę za przedmiot zakupiony od Spartoo.pl

      Gwarancja najniższej ceny nie dotyczy:
      - produktów oferowanych w ramach wyprzedaży, likwidacji, promocji, końcówek serii
      - produktów na stronach oferujących sprzedaż w formie aukcji, w ramach ogłoszeń drobnych ani w zakresie tzw. sprzedaży prywatnych lub specjalnych lub na witrynach służących celom reklamowym
      - produktów sprzedawanych i wysyłanych przez nasze firmy partnerskie
      - dostaw poza granice Polski

      Warunki skorzystania z gwarancji najniższej ceny:
      W przypadku znalezienia produktu w niższej cenie, w stosunku do zakupionego w Spartoo, klient, który chce otrzymać zwrot różnicy w cenie, winien przedstawić swoje żądanie na piśmie, kontaktując się e-mailem z Działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce pomoc, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakupu, podając następujące informacje:
      - numer zamówienia w Spartoo
      - adres URL sklepu internetowego, w którym dostępny jest produkt w niższej cenie oraz adres URL (link) karty tego produktu.
      Jeżeli spełnione zostały wymienione wyżej warunki oraz jeżeli upłynął termin, w którym klient ma prawo zrezygnowania z zakupu, z którego to prawa klient nie skorzystał i zachował produkt, Spartoo zobowiązuje się zwrócić klientowi różnicę w cenie.
      Zwrot różnicy w cenie przeprowadzony zostanie w sposób wybrany przez Spartoo, w terminie 30 dni.

      Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak działa serwis polecania?

    Aby Twoje polecenie było skuteczne, zaproszona przez Ciebie osoba musi wskazać Twój e-mail podczas rejestracji w Spartoo.pl. Możesz także zaprosić znajomych, korzystając z formularza, który znajduje się w zakładce Zyskaj 40 zł, na górze, na prawo od Twojego konta klienta.
    Gdy osoba przez Ciebie polecona złoży swoje pierwsze zamówienie, zarabiasz 40 zł. Kwota ta zostanie zaliczona na Twoje konto po upływie terminu zatwierdzenia, wynoszącego 30 dni, jeżeli wartość zamówienia przekracza 200 zł i pod warunkiem, że żaden produkt z tego zamówienia nie został zwrócony. Osoba przez Ciebie polecona otrzymuje również 40 zł za swoje pierwsze zamówienie.
    Możesz polecić maksymalni 100 osób i uzyskać maksymalnie 4000 zł. Twoje zyski zostaną Ci przekazane w formie bonów prezentowych, ważnych przez rok, do wykorzystania podczas kolejnego zamówienia. Możesz kumulować swoje zyski i poprosić o ich wypłatę w formie bonu prezentowego, gdy zgromadzisz kwotę co najmniej 80 zł.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak działa program lojalnościowy czyli punkty stałego klienta?

    Za każde zamówienie złożone w SPARTOO.PLotrzymujesz punkty stałego klienta.
    2 złote zakupów = 1 punkt stałego klienta
    Każdy punkt posiada wartość 4 groszy.
    Liczba punktów stałego klienta odpowiadająca konkretnemu produktowi widoczna jest na jego karcie. Zarabiasz przy każdym zakupie!

    Po każdym nowym zamówieniu, po upływie 30 dni, na Twoim koncie klienta pojawiają się punkty stałego klienta, z wyjątkiem punktów za artykuły, które zostały zwrócone. Punkty stałego klienta zachowują ważność przez 12 miesięcy. Możesz w dowolnej chwili zobaczyć, ile punktów stałego klienta już zgromadziłeś. W tym celu wystarczy zalogować się, klikając na link Moje konto na górze strony.

    Kiedy zgromadzisz co najmniej 500 punktów, możesz poprosić o wypłatę prowizji, aby wykorzystać ją podczas składania kolejnego zamówienia.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Czy mogę zachować mój koszyk, aby wykorzystać go podczas kolejnych odwiedzin?

    Wybrałeś produkt, ale nie chcesz kupować go od razu? Nie ma problemu! Jeżeli produkt będzie nadal dostępny, znajdziesz Twój koszyk i umieszczone w nim artykuły podczas następnych odwiedzin na naszych stronach.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Serwis Premium

    SPARTOO.PL proponuje Ci zapisanie się do Serwisu Premium.
    Serwis Premium to płatna usługa wykupywana na okres 12 miesięcy, podlegająca jednorazowej opłacie 89 zł pobieranej podczas zapisywania się. Jeżeli po upływie 12 miesięcy zamierzasz nadal korzystać z usług objętych abonamentem, możesz ponownie wykupić dostęp na naszej stronie na kolejne 12 miesięcy.
    Korzyści Serwisu Premium nie dotyczą produktów oznaczonych ikoną "Produkt partnerski"

    Korzyści objęte Serwisem Premium są następujące:

    • Polska:

    - 10% rabatu na wszystkie produkty poza okresem wyprzedaży.
    - 5% rabatu na wszystkie produkty podczas trwania wyprzedaży.
    - Płatność w 3 ratach bez dodatkowych opłat
    - Specjalne oferty: dodatkowe rabaty podczas dni zarezerwowanych dla klientów Premium.

    • Warunki skorzystania z rabatów:

    - Warunki skorzystania z rabatu 10%: rabat ten nie podlega kumulacji z innymi obniżkami i nie dotyczy marek wyłączonych z naszych promocji (zobacz warunki dot. ofert bieżących).

    - Warunki skorzystania z rabatu 5%: rabat ten łączy się z promocjami na naszej stronie wyłącznie podczas trwania wyprzedaży. Rabat ten nie łączy się innymi promocjami, niż obniżki cen widniejące na naszej stronie podczas trwania wyprzedaży.

    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Gdzie mogę znaleźć informacje na temat konkretnego produktu?

    Podczas odwiedzin na naszych stronach, kliknij produkty, które Ci się podobają: możesz wówczas zobaczyć dany model w 3D. Obok znajduje się opis, zawierający informacje dotyczące charakterystyki i składu produktu.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    W jaki sposób sprawdzić czy dany artykuł jest dostępny?

    Produkty prezentowane na stronach Spartoo.pl są dostępne do sprzedaży. Niemniej jednak może zdarzyć się, że dla wybranego modelu zabraknie Twojego rozmiaru. Na stronie produktu, proponowane są wyłącznie rozmiary aktualnie dostępne. Jeżeli nie znajdziesz Twojego rozmiaru, możesz poprosić o zawiadomienie cię pocztą elektroniczną o pojawieniu się Twojego rozmiaru, klikając na "Powiadomienie o rozmiarze". Jeżeli poszukiwany przez ciebie rozmiar pojawi się w naszym sklepie, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jaki wybór oferuje Spartoo.pl?

    Spartoo.pl posiada w swojej ofercie najpopularniejsze marki obuwia, odzieży i toreb oraz akcesoriów. Naszym celem jest oferowanie przez cały czas najbardziej modnych marek i poszukiwanych modeli. W naszej ofercie mamy: trampki, baleriny, mokasyny, derby, japonki, sandały, kozaki…... a także obuwie domowe! Nie zapominając o modnej odzieży i torbach.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jakie są sposoby płatności?

    Wybierz metodę płatności na stronie «Płatność» podczas składania zamówienia. Na stronie Spartoo.pl dostępne są następujące sposoby płatności:
    • Płatność szybkim przelewem on-line za pośrednictwem PayU lub Przelewy24
    • Płatność kartą: VISA lub MASTERCARD
    • Płatność bonem prezentowym Spartoo.pl
    • Płatność w 3 ratach
    • Płatność Paypal
    • Płatność przy odbiorze (płatność u kuriera DPD gotówką lub kartą kredytową)
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Czy płatność przez internet jest bezpieczna?

    Możesz robić zakupy w sklepie Spartoo.pl bez żadnych obaw, ponieważ nasza firma gwarantuje maksymalny poziom bezpieczeństwa! Spartoo.pl zwraca szczególną uwagę na zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa płatności internetowych. Twoje dane bankowe są przesyłane do naszego serwera w postaci zaszyfrowanej przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer), a następnie przekazywane w całkowicie bezpieczny sposób do naszego banku CIC. Nie są one w żaden sposób zapamiętywane.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    W jaki sposób skorzystać z bonu prezentowego, lub kuponu rabatowego Spartoo.pl?

    Możesz wykorzystać swój bon prezentowy/kupon rabatowy podczas składania kolejnego zamówienia, w 3 etapach:
    • Wybierz produkty i umieść je w koszyku
    • Złóż zamówienie
    • Na stronie "Płatność", wpisz kod swojego bonu rabatowego w polu przewidzianym do tego celu ''Kupon rabatowy''. W przypadku bonu prezentowego, nie trzeba wprowadzać kodu, wystarczy wybrać go z rozwijanego menu, znajdującego się poniżej rubryki ''Kupon rabatowy''.
    Jeśli wartość bonu prezentowego przekracza wartość zamówienia, saldo zostanie umieszczone w Twoim koncie bonów prezentowych. Jego wykorzystanie zostanie Ci zaproponowane automatycznie podczas składania kolejnego zamówienia, na stronie "Płatność".
    Jeśli wartość bonu prezentowego jest mniejsza od wartości zamówienia, będziesz musiał dopłacić różnicę w jeden z dostępnych w Spartoo.pl sposobów zapłaty.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Kod mojego kuponu nie działa: co mam zrobić?

    Sprawdź termin obowiązywania kodu promocyjnego:
    • Bony rabatowe zachowują ważność przez 3 miesiące.
    • Bony prezentowe zachowują ważność przez 1 rok.
    • Podczas wpisywania kodu należy również pamiętać o dużych i małych literach oraz wpisać cały kod bez spacji.
    • Jeżeli kod jest prawidłowy, wyświetlony zostanie tekst mówiący, że Twój kupon został przyjęty.
    • Kupony nie mogą być ze sobą łączone: jeżeli posiadasz ich więcej, tylko jeden może zostać wykorzystany podczas składania zamówienia.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Czy podatek VAT wliczony jest w cenę?

    Ceny podane na stronach produktów i w koszyku zawierają podatek VAT według aktualnej stawki obowiązującej we Francji.

    Ceny podane na stronie płatności są następujące:
  • Dla osób mieszkających we Francji i na Korsyce: zawiera podatek według francuskiej stawki VAT.
  • Dla osób mieszkających w Belgii: zawiera podatek VAT według belgijskiej stawki VAT.
  • Dla osób mieszkających w KAŻDYM KRAJU POZA STREFĄ UE (w Andorze, Szwajcarii lub DOM-COM): bez podatku VAT. Należy jednak zauważyć, że klienci ci będą musieli zapłacić za odprawę celną przy dostawie. Więcej informacji można znaleźć na stronie CGV
  • Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jakie są warunki zwrotu lub wymiany zakupionych produktów?

    Informacje podane poniżej dotyczą wszystkich produktów z wyjątkiem ''produktów partnerskich''.
    Produkty partnerskie mają indywidualnie określone warunki dostawy i zwrotu (szczegóły na karcie danego produktu).
    Wymiana/zwrot zostanie zaakceptowana, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
    - Produkty nie były noszone - używane na zewnątrz. Produkty muszą być odesłane w stanie całkowicie nowym.
    - Produkty muszą być odesłane w ich oryginalnym opakowaniu, w dobrym stanie (pudełko od butów bez sklejeń taśmą klejącą), w odpowiednio zamkniętej paczce.
    - Produkty muszą być odesłane w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania zamówienia.
    - Zachowana została procedura wymiany/zwrotu, której pierwszy etap obejmuje sporządzenie wniosku o zwrot w koncie klienta.
    - Puste opakowania zostaną odrzucone i nie będą przedmiotem wymiany lub zwrotu pieniędzy,
    - Zatwierdzenia zwrotu następuje w ciągu 72 godzin (3 dni robocze)
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Kto ponosi koszty mojego zwrotu?

    Informacje podane poniżej dotyczą wszystkich produktów z wyjątkiem ''produktów partnerskich''.
    Produkty partnerskie mają indywidualnie określone warunki dostawy i zwrotu (szczegóły na karcie danego produktu).
    • Nie jesteś całkowicie zadowolony(a) z otrzymanego produktu? W Spartoo.pl, masz 30 dni od daty odebrania przesyłki na odesłanie otrzymanego(ych) artykułu(ów).
    • Odesłanie produktu(ów) w celu wymiany lub zwrotu odbywa się za pośrednictwem DPD zawsze na koszt Spartoo.pl. po rejestracji wniosku o zwrot w koncie klienta. Jeżeli zwrot odbywa się inną drogą, nie jest refundowany.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

    Chcesz zwócić lub wymienić produkt ? To proste, szybkie i bezpłatne !

    Zaloguj się do swojego konta klienta i wypełnij formularz zwrotu

    Wydrukuj etykietę

    Przygotuj paczkę i naklej na nią etykietę zwrotną

    Nadaj paczkę w wybranym punkcie pickup DPD. Paczka nie może być nadana w punktach automatycznych Pickup.

    Zgodnie z Twoim wyborem, wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze!

    *Procedura zwrotu dot. zamówień doręczonych do Polski. Inne kraje - zob. warunki zwrotu w swoim koncie klienta .
    Wszystkie produkty zakupione w Spartoo.pl podlegają wymianie lub mogą zostać zwrócone.
    Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany produktu w terminie 30 dni, od dnia otrzymania produktu.
    Zwrot lub wymiana produktu w określonym wyżej terminie odbywa się według następującej procedury:

    1. Procedura zwrotu dla produktów Spartoo
    Etap 1: Konto klienta
    Zaloguj się na swoim koncie klienta Spartoo.pl używając swojego adresu e-mail i hasła, a następnie przejdź do rubryki Moje zwroty aby wypełnić formularz dotyczący zwrotu.

    Etap 2 : Etykieta zwrotu
    Po przeprowadzeniu pierwszego etapu, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym wydrukowanie etykiety zwrotnej.


    Etap 3: Przekazanie paczki przewoźnikowi
    Nadaj paczkę w dowolnym punkcie Pickup DPD.

    2. Procedura zwrotu dla produktów partnerskich Wszystkie produkty partnerskie podlegają zwrotowi, w terminie określonym w regulaminie. Regulamin oraz termin zwrotu wskazany jest w polityce zwrotów na stronie z danym produktem.
    Etap 1 : Konto klienta
    Zaloguj się na swoim koncie klienta Spartoo.pl używając swojego adresu e-mail i hasła, a następnie przejdź do rubryki Moje zwroty aby wypełnić formularz zwrotu.

    Etap 2: Etykieta zwrotna
    Otrzymasz e-mail z adresem, na który należy odesłać paczkę oraz z numerem zwrotu, który należy przepisać na kartkę i włożyć do środka paczki.


    Etap 3: Przekazanie paczki przewoźnikowi
    Nadaj paczkę u przewoźnika Twojego wyboru.
    Zachowaj dowód nadania paczki.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Czym jest ''produkt partnerski''?

    Produkt sklepu partnerskiego, oznaczony jako ''Produkt partnerski'', to produkt sprzedawany przez profesjonalnego sprzedawcę za pośrednictwem strony Spartoo.pl. Wszyscy sprzedawcy posiadają odpowiednie kwalifikacje i zostali wybrani przez Spartoo z uwagi na wysoką jakość oferowanych produktów i usług. Podczas zakupu produktu partnerskiego, gwarantujemy zachowanie wszystkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa płatności.

    Produkty naszych partnerów oznaczone są dopiskiem "Produkt partnerski", na stronie produktu.

    Linki umieszczone na karcie produktu, umożliwiają zapoznanie się z informacjami dotyczącymi Sprzedawcy, warunków dostawy i zwrotu.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jakie są warunki płatności, dostawy i zwrotu produktów firm partnerskich?

    Płatność
    Możesz zapłacić szybkim przelewem on-line, z Twojego rachunku bankowego, za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24, kartą kredytową lub PayPalem. Płatności są zabezpieczone i są w pełni zarządzane przez Spartoo. Przy zakupie Produktu firmy partnerskiej, żadne informacje dotyczące Twojej płatności, nie są nigdy przekazywane Sprzedawcy.

    Dostawa i zwrot
    Warunki dostawy i zwrotu podane są na stronie produktu. Aby uzyskać więcej informacji, należy kliknąć na link dotyczący dostawy i zwrotu.

    Staramy się wybierać firmy partnerskie, które oferują takie same jak Spartoo warunki dostawy i bezpłatny zwrot zakupionych produktów. Tym niemniej, nasi partnerzy mogą swobodnie ustalić zarówno koszty dostawy, jak i warunki zwrotu, oferując lub nie, bezpłatny zwrot.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak odbywa się dostawa produktu firmy partnerskiej?

    Gdy złożysz zamówienie w Spartoo.pl, zwracamy się do Sprzedawcy, czyli do naszej firmy partnerskiej, z prośbą o wysłanie Twojego zamówienia w ciągu 48 godzin.

    Po wysłaniu Twojego zamówienia, otrzymasz e-mail, z informacjami dotyczącymi firmy przewozowej, która dostarczy Twoją przesyłkę oraz z numerem paczki, umożliwiającym śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Jak odbywa się zwrot produktu firmy partnerskiej?

    Produkt firmy partnerskiej może zostać zwrócony, pod warunkiem zachowania terminu przewidzianego na zwrot. Termin ten określony jest w warunkach zwrotu, dostępnych na karcie produktu.

    Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić wniosek o zwrot dostępny w Twoim koncie klienta spartoo.pl w rubryce Moje zwroty.

    Zwrot odbywa się na Twój koszt. Otrzymasz e-mail, w którym podany będzie adres, na który należy odesłać produkt oraz kod zwrotu, który należy zapisać na kartce papieru i włożyć do paczki z odsyłanym produktem.

    Po otrzymaniu odesłanego przez Ciebie produktu, sprzedawca zatwierdzi Twój zwrot, a Spartoo zwróci Ci pieniądze za odesłany artykuł.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Odkryj aplikację Spartoo...
    Kliknij tutaj

    I zdobądź szansę na wygranie 400 zł dołączając do naszego panelu

    Śledź nas na

    Copyright © 2006 - 2024